Hitte en kaviaar - Reisverslag uit Medellín, Colombia van larsenwillem - WaarBenJij.nu Hitte en kaviaar - Reisverslag uit Medellín, Colombia van larsenwillem - WaarBenJij.nu

Hitte en kaviaar

09 Maart 2016 | Colombia, Medellín

Na het verslag van vorige week hebben we een ontzettend druk maar leuk weekend gehad.

Zaterdagochtend stonden we om 8 uur al op het veldje om ontbijt uit te delen voor de deelnemende teams. Het onvoldoende insmeren op die ochtend werd Lars bijna fataal, en hij ging de afgelopen dagen nog als kreeft door het leven. Al met al was het een leuke (en enorm hete) dag.

Zaterdagavond hadden we een verjaardagsfeestje van Tim Vonk, de man waar Lars is verbleven toen hij ziek was. Het was een bijzonder, onvergetelijk feestje, er was champagne, er waren obers en zangers en er waren veel totaal verschillende gasten. De gasten waren onder te verdelen in twee groepen: Nederlanders en Colombianen, de Nederlanders waren bekakte mensen die de Nederlandse kou ontvlucht waren en de Colombianen waren gezellige mensen die de hele avond salsa hebben gedanst. Wij hebben vooral biertjes gedronken met de Colombiaanse mannen omdat we ons niet thuis voelden bij de Nederlanders die zich beter voelen dan mensen die veel in sloppenwijken komen. En iets later op de avond ( een aantal biertjes/baco's later) hebben wij met z'n tweeën nog Nederlandse verjaardagsliedjes gezongen voor Tim door de microfoons van de zangers. Al met al hebben wij een ontzettend leuke avond gehad waar we onze ogen hebben uitgekeken en gingen we moe maar voldaan slapen in Villa Vonk.

De volgende ochtend kregen we een lekker ontbijtje met Hollandse jonge kaas en leverpastei. Daarna heeft Tim ons weer naar Medellín gebracht voor de tweede dag van de Liga.

Gister was het de internationale dag van de vrouw. Daarom hebben wij in de wijk 'El Jardin' getrakteerd op taart en ijs voor de meiden. De komende dagen gaan we dat ook doen in de andere wijken. Foto's hier van volgen later.

• 02 April 2016 - 21:44

Theo Bruns:

Hé boys, goed bezig daar met de vrouwen verwennen !
    Ik zie dat jullie de draai aardig gevonden hebben, top.
    28 mei a.s. is er een olderwets cool feest op het zonovergote sportpark ,de Buitenboom, voor jong en oud..
    16 juli de zeskamp op zwembad ,het kwartier,
    Veel plezier daar.